keskiviikko 18. joulukuuta 2019

Aloitus

Hejjssan!!

Kiva että löysit tänne mun blogiin. Oon jo jonku aikaa pohdiskellut blogin aloittamista, ja nyt tuli se hetki kun ajatus "miksipä ei" voitti, ja tästä se sitten lähti.

Olen Essi, 19 vuotias. Asun Oulussa ja opiskelen, ikävä kyllä en vain niin mieleisellä alalla.
Rakastan valokuvaamista ja matkustamista, joka varmaan on lähtöisin siitä, kun pienempänä tuli vanhempien mukana tultu käytyä vaikka missä.

Sisältöni tulee perustumaan enimmäkseen matkailusta ja matkailuvinkeistä ja suosituksista! Myös Instagramistani @essiemiliv löytyy myös matkustusaiheisia julkaisuja, joten jos matkustus kiinnostaa niin suosittelen seuraamaan!

Blogin kirjoittaminen on vielä mulle aika uusi juttu (jos ala-asteen noloja blogi postauksia ei lasketa), joten älkää tuomitko heti, pyrin kehittämään itseäni tän asian suhteen!

Mut hei, siistiä jos jaksoit pysyy mukana tähän asti ja ehkä jopa innostuit (?). Toivottavasti haluat jatkaa matkaa mun kanssa ja seurata seuraavia postauksia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti